Glamping Voucher is een kleine organisatie. Onze voorkeur gaat uit naar communicatie per e-mail. Als je een vraag stelt via e-mail wordt deze meestal binnen een paar uur en uiterlijk binnen één werkdag beantwoord. Als je liever even met ons wilt bellen dan kan dit natuurlijk ook.

Veelgestelde vragen

Onze safaritenten zijn standaard uitgerust met kussens en dekbedden. Een lakenpakket is bij de meeste campings optioneel bij te boeken bij je reservering. Op sommige campings is dit verplicht of is het niet mogelijk om bij te boeken. De prijzen en opties verschillen per camping en staan aangegeven op de desbetreffende camping pagina.

Als je zelf lakens meeneemt, let er dan op dat je de juist maat meeneemt. Op de campingpagina staat per accommodatie genoemd welk formaat dekbed er aanwezig is. 

Bij Glamping Voucher geldt op de meeste campings een tarief van € 3,- per persoon per nacht. Deze toeslag is een all-in tarief en voor alle bijkomende kosten op locatie zoals toeristenbelasting, elektra, campinggas, milieuheffing en mogelijke andere kosten. Zo weet je bij Glamping Voucher altijd wat de bijkomende kosten zijn en komt je niet voor verrassingen te staan.

In de safaritenten* is geen water aanwezig. Wij zorgen altijd dat er een watertappunt in de buurt van de tenten is. In de meeste tenten is een jerrycan met kraan aanwezig, de inventarislijst is per accommodatie aangegeven op de camping pagina. In al onze tenten is elektriciteit. Er is verlichting in de slaapcabines, het woongedeelte en onder de luifel. Er is een mogelijkheid om diverse elektrische apparaten te gebruiken en op te laden. De meeste locaties beschikken over een stroomvoorziening van 6 ampère en zijn niet geschikt voor elektrische apparaten die veel elektriciteit verbruiken. Apparaten zoals een föhn of een elektrische barbecue zijn niet geschikt om in de safaritenten te gebruiken.

*In de 6-persoons safaritenten met sanitair en de sun lodges is wel stromend water aanwezig.

Vodatent heeft ervoor gekozen om zoveel mogelijk ruimte in de tent te behouden voor leefruimte. Dit betekent dat er in de meeste safaritenten geen toilet of douche aanwezig is. Wij zorgen er altijd voor dat onze tenten op loopafstand van een sanitair gebouw op de camping staan.   

Wilt u toch liever sanitair in de accommodatie, dan is het wel mogelijk om dit te boeken, zoals bijvoorbeeld een safaritent met sanitair of een Sun Lodge.  

De meeste accommodaties van Vodatent hebben geen tv, mocht dit wel aanwezig zijn, dan staat dit op de inventarislijst die per accommodatie te vinden is op de pagina van de desbetreffende camping. 

Op veel van onze locaties zijn huisdieren toegestaan. Het tarief voor een huisdier is terug te vinden op de desbetreffende camping pagina. Deze kosten betaal je bij aankomst op de camping. 

Op sommige campings zijn huisdieren niet toegestaan, ook dit staat aangegeven op de betreffende camping pagina. 

Het is mogelijk om, tijdens het maken van de reservering, een babypakket (campingbed en kinderstoel) bij te boeken voor €2,- per pakket per nacht. Het campingbed is voorzien van een extra comfortabel matrasje. Je dient wel zelf het beddengoed mee te nemen.

Op de meeste campings wordt er een borg van € 50,- gevraagd. De exacte borg per camping staat aangegeven op de betreffende camping pagina. Als de tent gecontroleerd is en alles compleet en intact is achtergelaten, dan wordt de borg door de camping terug gestort. Het inhouden en terugstorten van borg gebeurt door de samenwerkende campings, als je een vraag hebt over borg, neem dan direct contact op met de camping.  

Op de aankomst dag staan onze safaritenten vanaf 15:00 uur klaar. Inchecken kan bij de receptie. Op de dag van vertrek vragen we je voor 10:00 uur uit te checken zodat de camping voldoende tijd heeft om de tent weer schoon te maken voor de volgende gasten. Omdat vrijwel iedereen tegenwoordig een navigatiesysteem heeft, geven wij geen routebeschrijving. Op de campingpagina’s van onze website, kun je het adres van de camping vinden.

Als je rechtstreeks bij Vodatent reserveert, betaal je 30% van de huursom binnen 10 dagen na het reserveren. Het restant betaal je uiterlijk acht weken voor aankomstdatum. Is de aankomstdatum binnen 8 weken van de boekdatum, wordt je gevraagd het gehele bedrag te betalen. Toeslagen en eventuele extra’s, zoals huisdieren, lakenpakketten, etc. betaal je bij aankomst op de camping. Indien je betaald met een creditcard wordt het geld op het moment van betaling gelijk gedebiteerd. Vodatent werkt samen met verschillende boekingspartners. Als je niet rechtstreeks bij Vodatent boekt, gelden de voorwaarden van de organisatie waar je de tent hebt geboekt. 

Hieronder een lijst van dingen die handig zijn om van huis mee te nemen:

  • Adres van de camping en adressen achterblijvers (kaartje sturen?)
  • Medicijnen, toilettas, zonnebrandcrème
  • Fototoestel, zaklamp en opladers
  • Portemonnee en paspoort of ID-kaart
  • Reservesleutel, reservebril, zonnebril
  • Reis- en zorgverzekeringspapieren/pasje
  • Voldoende kleding voor verschillende weertypes
  • Lucifers/aansteker
  • Peper en zout
  • Afwasmiddel en afwasborstel
  • Vuilniszakken en schoonmaakdoekjes
  • Theedoeken en (bad)handdoeken
  • Spelletjes
  • Extra dekens (voor koude nachten?)

Bij Glamping Voucher doen we er alles aan om je een fijn verblijf te bezorgen. Wij houden de situatie omtrent het Coronavirus (COVID-19) goed in de gaten en volgen de aanbevelingen van de instanties op. Kijk voor meer informatie op onze informatiepagina.

Coronavirus en mijn verblijf bij Glamping Voucher

Bij Glamping Voucher doen we er, samen met onze campings, alles aan om je een fijn verblijf te bezorgen. Wij houden de situatie omtrent het Coronavirus (COVID-19) goed in de gaten en volgen de aanbevelingen van de instanties op.

Als je een verblijf hebt geboekt en je niets van ons hebt gehoord betekent dit dat de camping open is en je op de camping mag en kunt verblijven.

Wanneer een camping sluit in een periode wanneer jij een verblijf hebt geboekt nemen wij contact met je op om je verblijf om te boeken naar een andere periode of locatie. Je kunt ook een waardebon krijgen waarmee je opnieuw kunt boeken. Met deze waardebon kun je boeken tot 1-1-2022.

Veelgestelde vragen over het Coronavirus (COVID-19)

Waar kan ik meer informatie vinden over het Coronavirus (COVID-19)?
Meer informatie en aanbevelingen kun je vinden op de officiële website van de Nederlandse of Belgische overheid, te raadplegen via https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/coronavirus-covid-19 en https://www.info-coronavirus.be/nl/.

Is het wel veilig op de camping?
Campings nemen maatregelen zodat je veilig op de camping kan verblijven. Als je benieuwd bent naar de maatregelen die de camping neemt waar jij geboekt hebt kun je het beste direct contact opnemen met deze camping. Gasten en personeel die verkouden zijn, hoesten, keelpijn of koorts hebben worden gevraagd thuis te blijven.

Wat als mijn reservering niet door kan gaan door sluiting van de camping?
Als een camping genoodzaakt is te sluiten door het Coronavirus nemen we contact met je op om de mogelijkheden te bespreken. We kijken naar een alternatieve camping of periode waarop de vakantie wel door kan gaan, als dit niet lukt, krijg je van ons een waardebon waarmee je op een later moment alsnog een verblijf op één van onze campings kunt reserveren. Met deze waardebon kun je tot 1-1-2022 een nieuw verblijf boeken bij Glamping Voucher .

Ik ben ziek, kan mijn vakantie nog doorgaan?
De instanties raden aan om thuis te blijven bij verkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts. Als je deze klachten hebt, blijf dan thuis. Ook als je denkt dat je klachten wel meevallen. Neem contact op met je verzekeringsmaatschappij, als je een annuleringsverzekering hebt, om na te vragen of deze annuleringskosten vergoed worden door de verzekeringsmaatschappij.

Ik werk in de zorg en ben gevraagd niet naar het buitenland te reizen, wat nu?
We realiseren ons dat zorgpersoneel nu heel belangrijk is. We denken we graag met je mee om bijvoorbeeld te kijken of je kunt omboeken naar een latere periode of een andere camping. Neem contact op via info@glampingvoucher.com met het verzoek voor een andere datum voor je verblijf en/of een andere camping waar je zou willen verblijven. Dan kunnen wij kijken wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik gratis omboeken?
Ja, dat kan zodra de camping gesloten moet blijven in verband met corona.! Als je rechtstreeks bij Glamping Voucher reserveert mag je eenmaal zonder opgaaf van redenen tot 14 dagen voor vertrek het verblijf wijzigen. Dit mag ook naar een andere locatie of zelfs naar volgend jaar. Kies je voor een verblijf in een periode die duurder is dan betaal je het verschil bij. Wanneer je kiest voor een verblijf in een periode die goedkoper is dan heb je geen recht op restitutie.

Ik wil annuleren, wat moet ik nog betalen?
De kosten zijn 100% van de overeengekomen prijs.

Algemeen
Je kunt erop vertrouwen dat wij de veiligheid van onze gasten en personeel voorop stellen en zullen altijd de richtlijnen van de instanties opvolgen. We vertrouwen erop dat je hetzelfde doet en we met elkaar ervoor zorgen dat je veilig kunt verblijven op onze campings. Mocht je vraag niet beantwoord zijn of heb je een andere vraag? Stuur dan een e-mail naar info@glampingvoucher.com
 

Stuur Glamping Voucher een e-mail